loading...

منبع مقالات تخصصی طراحی سایت اختصاصی

بازدید : 89
شنبه 29 آذر 1399 زمان : 11:33


ووکامرس را می‌قدرت یکی‌از دوست داستنی‌ترین پلتفرم‌های فروشگاهی در جهان دانست، این پلاگین که بر روی وردپرس نصب و فعال سازی می‌گردد سایت طراحی سایت اختصاصی شما‌را تبدیل به یک مغازه اینترنتی مجهز و توانا می‌نماید.

ووکامرس مغایر مغازه ساز‌هایی مانند Shopify، BIGCOMMERCE و … به طور متن گشوده ارائه شده‌است.

وردپرس و پلاگین ووکامرس هم برای به کارگیری فردی و هم برای به کارگیری تجاری به طور بدون‌پول عرضه گردیده‌اند؛ بدین ترتیب شما میتوانید فورا بعداز نصب، فعالیت با این پلاگین را ابتدا نمایید، ولی هزینه‌های دامنه، هاست و پشتیبانی دربرگیرنده این آیتم نخواهد بود البته شما با هزینه‌ی اندکی در خرید دامنه و هاست میتوانید به راحتی دکان خویش را فعال سازی نمایید.


ووکامرس چه چیزی است؟
همان طور که در ابتدا به آن اشاره شد، ووکامرس پلاگین‌ای میباشد که بر روی سیستم رئیس محتوای وردپرس نصب و فعال میشود.

با فعال کردن این پلاگین شما میتوانید وردپرس خویش را به یک مغازه آنلاین غیروابسته تبدیل نمایید و هر نوع کالایی را به راحتی با سیستم ووکامرس به فروش برسانید.

با داشتن ووکامرس شما در دست گرفتن ۱۰۰ درصدی بر همه داده‌های خویش را خواهید داشت.

این پلاگین اینک در مخزن وردپرس بیش تر از ۵ میلیون نصب فعال داراست و این نشان می دهد که ووکامرس همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار‌است.

همینطور شما می توانید با مراجعه به وب سایت builtwith محبوبیت ووکامرس را در میان بقیه دکان ساز‌های عالم ببینید.

چرا بایستی از ووکامرس استعمال کنیم؟

بعد از اینکه متوجه شدیم ووکامرس چه میباشد و از کجا آمده میباشد بیایید چک کنیم که چرا می بایست از ووکامرس به کار گیری کنیم؟

ووکامرس از سال ۲۰۱۱ با یک مجموعه توسعه و گسترش‌دهنده توانمند پا به دنیای دکان ساز‌های اینترنتی گذاشت و از آن سال تاکنون فرایند رو به پرورش بسیار خیر و خوبی داشته میباشد.

برهان محبوبیت این پلاگین را می‌اقتدار بدون پول، متن گشوده بودن و پشتیبانی کار کشته وردپرس دانست، همینطور قابلیت و امکان فردی‌سازی و بسط آن به وسیله هر اپ نویسی هم یکی‌از دیگر از خصوصیت‌های پلاگین‌ی ووکامرس میباشد.

مزایای ووکامرس
خصوصیت‌های کلی ووکامرس را می‌قدرت اینگونه اعلام کرد:

بدون پول
قابل تهیه از روش تم‌های متنوع
قابلیت و امکان افزودن خصوصیت‌های پهناور نو
امنیت
افزونه‌های قانونی زیاد
سئو برای موتور‌های کاوش (بهینه سازی)
مقرون به صرفه و انعطاف‌پذیر

۱- ووکامرس بدون‌پول میباشد
ووکامرس پلاگینی میباشد که بر روی وردپرس نصب و فعال می گردد این افزونه به طور بدون‌پول در دسترس مردم قرار گرفته میباشد.

وردپرس اینک دوست داستنی‌ترین CMS فراهم عالم میباشد و به لطف این محبوبیت پلاگین دکان ساز ووکامرس نیز موردپسند مردم قرار گرفته و بیش تر از ۲۵درصد از بازار مغازه‌های اینترنتی را این پلاگین به خویش تخصیص داده میباشد.

در مقایسه با بقیه CMS‌های فراهم و منحصر به فرد، نصب و اجرای ووکامرس بسیار بی آلایش‌خیس میباشد و شما می توانید در دوران برهه زمانی کوتاهی دکان اینترنتی خویش را فعال سازی فرمائید.

۲- امکان تغییر و تحول ظواهر با استعمال از تم‌های متنوع
ظواهر یک مغازه اینترنتی همچون درون آن اصلی میباشد و ووکامرس به لطف وجود وردپرس از مجانی و مهیا متعددی برخوردار‌است و شما میتوانید برخی از این تمپلت‌ها را به طور مجانی و یا این که با هزینه اندکی اخذ نمائید.

اما به جز دو شرایط بالا قابلیت ساخت و ساز دکان اینترنتی به طور منحصر به فرد هم وجود دارااست.

در‌صورتی‌که تفاوت در بین قالب‌های بدون‌پول، مهیا و منحصربه‌فرد وردپرس را نمی‌دانید سفارش میکنم نوشته‌ی علمی تفاوت قالب فراهم با منحصر در طراحی سایت سایترا مطالعه فرمایید.

۳- قابلیت افزودن خصوصیت‌های عظیم نو
ووکامرس کل خصوصیت‌های ضروری یک دکان اینترنتی که به آنها نیاز دارید را در خویش دارااست، از لیست محصول ها تازه گرفته تا سفارشات و صورتحساب‌ها به طور پیش فرض بر روی این پلاگین جای‌دارد.

ووکامرس این قابلیت و امکان را برای شما آماده می‌نماید تا بتوانید هر محصول یا این که محصولی را بفروشید.

ولی متاسفانه ووکامرس صرفا خصوصیت‌های ضروری را در خویش مکان داده میباشد و در صورتیکه که بخواهید خصوصیت‌های جدیدی را به دکان ساز خویش اضافه فرمایید با دقت به متن گشوده بودن این سیستم میتوانید آنها‌را با به کار گیری از افزونه‌های مهیا و یا این که کد نویسی منحصربه‌فرد بسط و بسط دهید.

خصوصیت‌های اساسی ووکامرس
فردی‌سازی سوای محدودیت
بلاگ نویسی داخلی
در دست گرفتن دسته بندی تولید ها
تگ‌ها و اتریبیوت‌ها
امتیاز به تولیدات و ارزیابی آن ها
تروتمیز‌سازی و غربال محصول ها
فردی‌سازی جای مبنی بر واحد مبلغی، گویش و اندازه‌گیری
علاوه بر این شما هیچ سیرتکامل محدودیتی در تثبیت و فروش تولیدات و یا این که افزودن تصاویر نخواهید داشت.

۴- امنیت
به طور پیش فرض هسته وردپرس و پلاگین‌ی دکان ساز ووکامرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و توسعه و گسترش‌دهندگان ووکامرس هر چندین ماه یک توشه آپ دیت‌هایی را برای امنیت این پلاگین ارائه می دهند.

در صورتیکه که از افزونه‌های اساسی ارائه گردیده و دارای اعتبار برای مغازه اینترنتی خویش به کارگیری میکنید و آنها‌را مدام بروز نگه می دارید، مطمئنا هیچ مشکلی برای تارنما و دکان اینترنتی شما پیش نخواهد آمد.

۵- افزونه‌های قانونی زیاد
اکنون در حدود ۴۰۰ افزونه یا این که پلاگین قانونی قانونی، اعم از تجزیه و نظارت، حمل و نقل، پرداخت، مارکتینگ و حسابداری برای ووکامرس منتشر شده‌است.

جذاب میباشد بدانید که‌این تعداد تنها افزودنی‌های قانونی می‌باشند که به وسیله وردپرس و مجموعه‌های حیطهی آن منتشر شده‌است و افزونه‌های زیاد دیگر هم وجود دارااست که به وسیله مجموعه‌های فرد ثالث منتشر گردیده‌اند که می توانید با تحقیق و محاسبه از آنها هم به راحتی به کارگیری فرمایید.

این پلاگین‌ها به طور بدون پول و مبلغی در سطح اینترنت قابل دسترس میباشند، اما می بایست دقت فرمایید که برای امنیت مغازه خویش از پلاگین‌های دارای اعتبار به کارگیری فرمائید.

مجموع این مورد ها را گفتیم تا به‌این نکته اشاره کنیم که در شکل نبود این افزونه‌ها شما شاید صد‌ها یا این که هزاران دلار برای افزودن یک خصوصیت خاص می‌بایست هزینه می‌کردید، البته با وجود این پلاگین‌ها و با صرف هزینه‌ی اندک میتوانید مغازه اینترنتی خویش را به راحتی توسعه دهید.

۶- سئو برای موتور‌های کاوش(بهینه سازی-سئو)
ووکامرس یکی ثبت گردیده‌ترین پلتفرم‌های تجاری دنیا به شمار می‌‌آید که مطابق با استاندارد‌های سئوی گوگل ارائه شده‌است. پیشین از این تمام پلت‌فرم (وردپرس و ووکامرس) به طور بهینه سازی فرندلی بسط و با صرفه گردیده‌ میباشد.

ووکامرس با اکران یک رابط کاربری بصری به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا جزئیات بی نقص هر متاع و داده ها آن را در فیلد‌های متبوع معین گردیده وارد فرمائید، علاوه بر این افزونه‌های فرد ثالث متعددی درخصوص بهینه سازی صفحه ها وجود دارا هستند که میتوانید از آنها هم برای بهبود مرتبه‌بندی صفحه های تولیدها خویش استعمال نمایید.

۷- مقرون به صرفه و انعطاف‌پذیر
در مقایسه با بقیه پلتفرم‌ها ووکامرس یک چاره اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار می آید، پباده سازی، بسط و ساخت‌و‌ساز یک فرشگاه اینترنتی شاید ماه‌ها ارتفاع بکشد، ولی راه اندازی دکان اینترنتی با ووکامرس با خصوصیت‌های اساس و قالب فراهم شاید یک سری روزی بیشتر ارتفاع نکشد.

تحلیل مزایا و معایب دکان ‌ساز و تارنما ساز‌های اینترنتی
اما در شرایطی که که بخواهید قالب مغازه شما به طور مخصوص پباده سازی و گسترش داده گردد این برهه زمانی برهه زمانی با دقت به گستردگی و خصوصیت‌های مغازه ارتقا پیدا خواهد کرد و در کنار آن هزینه‌های گسترش و پباده سازی منحصر به فرد بیشتر گردد.

شاید موردها بالا را بتوان تحت عنوان بعضا از نقاط قوت ووکامرس دانست اما ووکامرس مدام و برای تمامی خوب نخواهد بود پس با ما همپا باشید تا تحلیل موشکافانه‌تری را نسبت به ووکامرس داشته باشیم.

معایب ووکامرس
از مزایای بی‌شمار ووکامرس گفتیم هم اکنون نوبتی هم که باشد نوبت به معایب ووکامرس میباشد.

معایت ووکامرس در یک نگاه:

یادگیری نسبتا اختلال
نگه‌داری
متکی به وردپرس
بی نقص نبودن
نقص‌‌ساز برای دکان‌های عظیم

۱- یادگیری نسبتا نقص‌
ووکامرس پلاگینی میباشد که بر روی وردپرس نصب می گردد و سایت شمارا تبدیل به یک دکان تماما جدا می‌نماید.

چنانچه که تا قبل از این از وردپرس به کار گیری نکرده باشید شناخت با این سیستم مغایر مغازه ساز‌های آنلاین مقداری مشقت بار و پیچیده خواهد بود و بایستی بازه زمانی نسبتا متعددی را صرف یادگیری وردپرس و در پی آن ووکامرس نمائید.

۲- نگه‌داری
از آنجایی که ووکامرس خلاف دکان ساز‌های آنلاین پلتفرمی میباشد که شما در دست گرفتن بدون نقص بر روی آن دارید، پس می‌بایست حواستان به هاست، امنیت و مورد ها دیگر باشد.

برای محافظت دکان ووکامرس می‌بایست مدام افزونه‌ها و نرم افزار‌های خویش را در سیستم وردپرس بروز نگه دارید و از افزونه‌های اساسی و دارای اعتبار به کارگیری نمائید تا در آینده مبتلا خطاها امنیتی نشوید.

۳- متکی به وردپرس
در صورتی‌که از وردپرس به کارگیری نمیکنید نمی‌توانید از ووکامرس استعمال نمایید چون ووکامرس پلاگین‌ای میباشد که تنها بر روی وردپرس قابل نصب و اجرا میباشد.

۴- بی نقص نبودن
شاید دعوا در این باره مقداری پیچیده باشد البته کلاً درصورتی که به تاءمل راه اندازی فروشگاهی سوای دردسر می گردید شاید سیستم ووکامرس آنچنان که بایستی مطلوب فعالیت شما نباشد.

بعد از نصب ووکامرس شما به موردها اساس‌ای یک دکان دسترسی دارید و مواقعی مانند مارکتینگ، نوع نرخ‌گذاري، چت و … در دسترس شما نخواهد بود.

برای داشتن چنین خصوصیت‌هایی می‌بایست افزونه‌های متنوع را بر روی دکان خویش نصب و فعال فرمایید به همین انگیزه نمی‌اقتدار ووکامرس را به خودی خویش یک مغازه بی نقص دانست.

۵- ایراد‌ساز برای دکان‌های وسیع
در صورتی‌که که در تامل راه اندازی یک مغازه وسیع با تنوع جنس بالا می باشید شاید ووکامرس آیتم‌ی قابل قبولی برای شما نباشد اکنون انگیزه چه چیزی است؟

به جهت به کار گیری از افزونه‌ها و پلاگین‌های متنوع در وردپرس، منابع متعددی از هاست یا این که سرور صرف این پلاگین‌ها شود و با افزودن خیل عظیم تولیدها این فشار بر روی سرور یا این که هاست ارتقا بیشتری میابد.

علاوه بر این با ارتقا بازدید یکتا این فشار‌ها بر روی سرور یا این که هاست شما بیشتر میگردد و در‌این وضعیت یک سری راهکار پیش روی شما خواهد بود که به نظارت این راهکار‌ها خوا هیم پرداخت.

افزایش هاست یا این که سرور: شاید شل‌ترین راه حل برای این اشتباهات ارتقاء هاست باشد ولی آیا این ارتقاء که موجب ارتقاء هزینه‌های شما شود فعالیت قابل قبولی میباشد!؟

seo وردپرس: آیتم دوم شاید مقداری سنجیده‌خیس به لحاظ بیاید، شما می‌بایست این عمل را به یک نرم افزار نویس بک‌اند محول فرمائید تا وردپرس را مطابق با نیاز‌های شما باصرفه‌سازی یا این که به تصحیح تیونینگ نماید، این با صرفه‌سازی علاوه بر گذراندن زمان زیاد هزینه‌های متعددی را هم برای شما در بر خواهد داشت که می‌قدرت بیان کرد هزینه‌هایی که صرف اینکار میگردد با یک دکان منحصر حدودا برابری خواهد کرد.

پس پیش از تعیین CMS متبوع خویش وسعت فرآورده‌ها و بازدید کنندگان آینده خویش را تقریب بزنید و در حیث داشته باشید که پلتفرم فروشگاهی ووکامرس بیشتر مطلوب کسب و فعالیت‌های تخصصی با وسعت معدود فرآورده میباشد.

ووکامرس برای چه وب سایت‌هایی مطلوب میباشد؟
همان گونه که در صدر هم به آن اشاره کردیم ووکامرس برای کسب و فعالیت‌های منحصر به فرد با حجم کوچک مطلوب میباشد و مغازه شما با ارتقا بازدید و تولیدات مطمئنا با بحران‌های بزرگی مواجه گردد.

ولی این نکته را هم می بایست خاطر نشان نمود که در شکل باصرفه‌سازی بدون نقص برای کسب و فعالیت‌های نصفه تجاری هم مورد‌ی خیر خواهد بود که ولی این seo هزینه‌های مرتبط با راه‌اندازی را ارتقاء خواهد بخشید.


قالب و پوسته‌های ووکامرس
انبوهی از قالب‌های بدون‌پول و مبلغی برای وردپرس تنظیم و درست شده‌اند که هرکدام خصوصیت‌های خاصی را برای شما به ارمغان میاورند.

در پی آنالیز کوتاهی از گونه های و اقسام قالب‌ها خوا‌هیم داشت:

قالب‌های بدون پول: این نوع قالب‌ها که در مخزن وردپرس قابل دسترس میباشند خصوصیت‌ها و زیبایی‌های چندان خاصی را برای شما به ارمغان نمی‌آورند ولی برای آغاز و حتی آزمایش ووکامرس میتوانند آیتم‌ی مناسبی باشند.

قالب‌های فراهم‌ی مبلغی: این نوع قالب‌ها به وسیله اشخاص و افراد پباده سازی و ارائه می گردند و به عنوان مثال خصوصیت‌های اصلی این نوع قالب‌ها زیبایی در پباده سازی و کارآمدی در ارائه محصول ها میباشند.

قالب‌های مهیا‌ی مبلغی در وبسایت‌هایی همانند themeforest در دسترس میباشند اما وبسایت‌های اهل ایران مانند راست چین و ژاکت هم قالب‌های متنوع نسبتا خیر و خوبی را برای ووکامرس عرضه می‌نمایند.

ولی خصوصیت بد این قالب‌ها چه می‌باشد؟

این نوع قالب‌ها ارزش بسیار قابل قبولی دارا هستند البته تجهیزات بیشتراز حد آن شاید برای هر کسب و کاری مورد نیاز نباشد و این خویش سبب ساز مصرف بیشتراز حد منابع سرور شما شود.

ایراد دیگر را می‌قدرت این‌سیرتکامل ذکر کرد: کسب و فعالیت شما در بستر وب دیگر خاص نخواهد بود!

شاید از خویش بپرسید چرا؟

انگیزه این فرمان فروش این‌سیرتکامل قالب‌ها به یک سری و چندهزار نفر میباشد و در سراسر اینترنت ما شاهد دکان‌های شبیه زیای خوا‌هیم بود که‌این فرمان برای یک کسب و فعالیت و همینطور استفاده کننده زیاد خوشایند نخواهد بود.

قالب منحصر به فرد: به عبارتی‌طور که از نامش پیداست این قالب مختص مارک و دکان شما ساخته گردد و بر طبق نیاز‌های شما پباده سازی و بسط داده می‌گردد؛ ولی بازه و هزینه‌ی بالاتری را نسبت به قالب‌های مهیا‌ی مبلغی در بر خواهد داشت ولی سود‌ی آن برای شما و کسب و کارتان بسیار رضایت‌قسمت خواهد بود.

سود گیری
صحت دارد که ووکامرس و وردپرس اینک تحت عنوان یک کدام از دوست داستنی‌ترین CMS‌های مهیا‌ی عالم به شمار میروند ولی به صورت انقطاع نمی‌اقتدار اعلام‌کرد که‌این CMS برای کلیه‌ی کسب و عمل‌ها مطلوب میباشد.

بهتر میباشد پیش از گزینش CMS متبوع خویش هدف ها و آینده‌ی کسب و فعالیت خویش را رسم فرمائید تا بتوانید شایسته ترین تعیین را درخصوص فروش اینترنتی داشته باشید.


ووکامرس را می‌قدرت یکی‌از دوست داستنی‌ترین پلتفرم‌های فروشگاهی در جهان دانست، این پلاگین که بر روی وردپرس نصب و فعال سازی می‌گردد سایت طراحی سایت اختصاصی شما‌را تبدیل به یک مغازه اینترنتی مجهز و توانا می‌نماید.

ووکامرس مغایر مغازه ساز‌هایی مانند Shopify، BIGCOMMERCE و … به طور متن گشوده ارائه شده‌است.

وردپرس و پلاگین ووکامرس هم برای به کارگیری فردی و هم برای به کارگیری تجاری به طور بدون‌پول عرضه گردیده‌اند؛ بدین ترتیب شما میتوانید فورا بعداز نصب، فعالیت با این پلاگین را ابتدا نمایید، ولی هزینه‌های دامنه، هاست و پشتیبانی دربرگیرنده این آیتم نخواهد بود البته شما با هزینه‌ی اندکی در خرید دامنه و هاست میتوانید به راحتی دکان خویش را فعال سازی نمایید.


ووکامرس چه چیزی است؟
همان طور که در ابتدا به آن اشاره شد، ووکامرس پلاگین‌ای میباشد که بر روی سیستم رئیس محتوای وردپرس نصب و فعال میشود.

با فعال کردن این پلاگین شما میتوانید وردپرس خویش را به یک مغازه آنلاین غیروابسته تبدیل نمایید و هر نوع کالایی را به راحتی با سیستم ووکامرس به فروش برسانید.

با داشتن ووکامرس شما در دست گرفتن ۱۰۰ درصدی بر همه داده‌های خویش را خواهید داشت.

این پلاگین اینک در مخزن وردپرس بیش تر از ۵ میلیون نصب فعال داراست و این نشان می دهد که ووکامرس همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار‌است.

همینطور شما می توانید با مراجعه به وب سایت builtwith محبوبیت ووکامرس را در میان بقیه دکان ساز‌های عالم ببینید.

چرا بایستی از ووکامرس استعمال کنیم؟

بعد از اینکه متوجه شدیم ووکامرس چه میباشد و از کجا آمده میباشد بیایید چک کنیم که چرا می بایست از ووکامرس به کار گیری کنیم؟

ووکامرس از سال ۲۰۱۱ با یک مجموعه توسعه و گسترش‌دهنده توانمند پا به دنیای دکان ساز‌های اینترنتی گذاشت و از آن سال تاکنون فرایند رو به پرورش بسیار خیر و خوبی داشته میباشد.

برهان محبوبیت این پلاگین را می‌اقتدار بدون پول، متن گشوده بودن و پشتیبانی کار کشته وردپرس دانست، همینطور قابلیت و امکان فردی‌سازی و بسط آن به وسیله هر اپ نویسی هم یکی‌از دیگر از خصوصیت‌های پلاگین‌ی ووکامرس میباشد.

مزایای ووکامرس
خصوصیت‌های کلی ووکامرس را می‌قدرت اینگونه اعلام کرد:

بدون پول
قابل تهیه از روش تم‌های متنوع
قابلیت و امکان افزودن خصوصیت‌های پهناور نو
امنیت
افزونه‌های قانونی زیاد
سئو برای موتور‌های کاوش (بهینه سازی)
مقرون به صرفه و انعطاف‌پذیر

۱- ووکامرس بدون‌پول میباشد
ووکامرس پلاگینی میباشد که بر روی وردپرس نصب و فعال می گردد این افزونه به طور بدون‌پول در دسترس مردم قرار گرفته میباشد.

وردپرس اینک دوست داستنی‌ترین CMS فراهم عالم میباشد و به لطف این محبوبیت پلاگین دکان ساز ووکامرس نیز موردپسند مردم قرار گرفته و بیش تر از ۲۵درصد از بازار مغازه‌های اینترنتی را این پلاگین به خویش تخصیص داده میباشد.

در مقایسه با بقیه CMS‌های فراهم و منحصر به فرد، نصب و اجرای ووکامرس بسیار بی آلایش‌خیس میباشد و شما می توانید در دوران برهه زمانی کوتاهی دکان اینترنتی خویش را فعال سازی فرمائید.

۲- امکان تغییر و تحول ظواهر با استعمال از تم‌های متنوع
ظواهر یک مغازه اینترنتی همچون درون آن اصلی میباشد و ووکامرس به لطف وجود وردپرس از مجانی و مهیا متعددی برخوردار‌است و شما میتوانید برخی از این تمپلت‌ها را به طور مجانی و یا این که با هزینه اندکی اخذ نمائید.

اما به جز دو شرایط بالا قابلیت ساخت و ساز دکان اینترنتی به طور منحصر به فرد هم وجود دارااست.

در‌صورتی‌که تفاوت در بین قالب‌های بدون‌پول، مهیا و منحصربه‌فرد وردپرس را نمی‌دانید سفارش میکنم نوشته‌ی علمی تفاوت قالب فراهم با منحصر در طراحی سایت سایترا مطالعه فرمایید.

۳- قابلیت افزودن خصوصیت‌های عظیم نو
ووکامرس کل خصوصیت‌های ضروری یک دکان اینترنتی که به آنها نیاز دارید را در خویش دارااست، از لیست محصول ها تازه گرفته تا سفارشات و صورتحساب‌ها به طور پیش فرض بر روی این پلاگین جای‌دارد.

ووکامرس این قابلیت و امکان را برای شما آماده می‌نماید تا بتوانید هر محصول یا این که محصولی را بفروشید.

ولی متاسفانه ووکامرس صرفا خصوصیت‌های ضروری را در خویش مکان داده میباشد و در صورتیکه که بخواهید خصوصیت‌های جدیدی را به دکان ساز خویش اضافه فرمایید با دقت به متن گشوده بودن این سیستم میتوانید آنها‌را با به کار گیری از افزونه‌های مهیا و یا این که کد نویسی منحصربه‌فرد بسط و بسط دهید.

خصوصیت‌های اساسی ووکامرس
فردی‌سازی سوای محدودیت
بلاگ نویسی داخلی
در دست گرفتن دسته بندی تولید ها
تگ‌ها و اتریبیوت‌ها
امتیاز به تولیدات و ارزیابی آن ها
تروتمیز‌سازی و غربال محصول ها
فردی‌سازی جای مبنی بر واحد مبلغی، گویش و اندازه‌گیری
علاوه بر این شما هیچ سیرتکامل محدودیتی در تثبیت و فروش تولیدات و یا این که افزودن تصاویر نخواهید داشت.

۴- امنیت
به طور پیش فرض هسته وردپرس و پلاگین‌ی دکان ساز ووکامرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و توسعه و گسترش‌دهندگان ووکامرس هر چندین ماه یک توشه آپ دیت‌هایی را برای امنیت این پلاگین ارائه می دهند.

در صورتیکه که از افزونه‌های اساسی ارائه گردیده و دارای اعتبار برای مغازه اینترنتی خویش به کارگیری میکنید و آنها‌را مدام بروز نگه می دارید، مطمئنا هیچ مشکلی برای تارنما و دکان اینترنتی شما پیش نخواهد آمد.

۵- افزونه‌های قانونی زیاد
اکنون در حدود ۴۰۰ افزونه یا این که پلاگین قانونی قانونی، اعم از تجزیه و نظارت، حمل و نقل، پرداخت، مارکتینگ و حسابداری برای ووکامرس منتشر شده‌است.

جذاب میباشد بدانید که‌این تعداد تنها افزودنی‌های قانونی می‌باشند که به وسیله وردپرس و مجموعه‌های حیطهی آن منتشر شده‌است و افزونه‌های زیاد دیگر هم وجود دارااست که به وسیله مجموعه‌های فرد ثالث منتشر گردیده‌اند که می توانید با تحقیق و محاسبه از آنها هم به راحتی به کارگیری فرمایید.

این پلاگین‌ها به طور بدون پول و مبلغی در سطح اینترنت قابل دسترس میباشند، اما می بایست دقت فرمایید که برای امنیت مغازه خویش از پلاگین‌های دارای اعتبار به کارگیری فرمائید.

مجموع این مورد ها را گفتیم تا به‌این نکته اشاره کنیم که در شکل نبود این افزونه‌ها شما شاید صد‌ها یا این که هزاران دلار برای افزودن یک خصوصیت خاص می‌بایست هزینه می‌کردید، البته با وجود این پلاگین‌ها و با صرف هزینه‌ی اندک میتوانید مغازه اینترنتی خویش را به راحتی توسعه دهید.

۶- سئو برای موتور‌های کاوش(بهینه سازی-سئو)
ووکامرس یکی ثبت گردیده‌ترین پلتفرم‌های تجاری دنیا به شمار می‌‌آید که مطابق با استاندارد‌های سئوی گوگل ارائه شده‌است. پیشین از این تمام پلت‌فرم (وردپرس و ووکامرس) به طور بهینه سازی فرندلی بسط و با صرفه گردیده‌ میباشد.

ووکامرس با اکران یک رابط کاربری بصری به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا جزئیات بی نقص هر متاع و داده ها آن را در فیلد‌های متبوع معین گردیده وارد فرمائید، علاوه بر این افزونه‌های فرد ثالث متعددی درخصوص بهینه سازی صفحه ها وجود دارا هستند که میتوانید از آنها هم برای بهبود مرتبه‌بندی صفحه های تولیدها خویش استعمال نمایید.

۷- مقرون به صرفه و انعطاف‌پذیر
در مقایسه با بقیه پلتفرم‌ها ووکامرس یک چاره اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار می آید، پباده سازی، بسط و ساخت‌و‌ساز یک فرشگاه اینترنتی شاید ماه‌ها ارتفاع بکشد، ولی راه اندازی دکان اینترنتی با ووکامرس با خصوصیت‌های اساس و قالب فراهم شاید یک سری روزی بیشتر ارتفاع نکشد.

تحلیل مزایا و معایب دکان ‌ساز و تارنما ساز‌های اینترنتی
اما در شرایطی که که بخواهید قالب مغازه شما به طور مخصوص پباده سازی و گسترش داده گردد این برهه زمانی برهه زمانی با دقت به گستردگی و خصوصیت‌های مغازه ارتقا پیدا خواهد کرد و در کنار آن هزینه‌های گسترش و پباده سازی منحصر به فرد بیشتر گردد.

شاید موردها بالا را بتوان تحت عنوان بعضا از نقاط قوت ووکامرس دانست اما ووکامرس مدام و برای تمامی خوب نخواهد بود پس با ما همپا باشید تا تحلیل موشکافانه‌تری را نسبت به ووکامرس داشته باشیم.

معایب ووکامرس
از مزایای بی‌شمار ووکامرس گفتیم هم اکنون نوبتی هم که باشد نوبت به معایب ووکامرس میباشد.

معایت ووکامرس در یک نگاه:

یادگیری نسبتا اختلال
نگه‌داری
متکی به وردپرس
بی نقص نبودن
نقص‌‌ساز برای دکان‌های عظیم

۱- یادگیری نسبتا نقص‌
ووکامرس پلاگینی میباشد که بر روی وردپرس نصب می گردد و سایت شمارا تبدیل به یک دکان تماما جدا می‌نماید.

چنانچه که تا قبل از این از وردپرس به کار گیری نکرده باشید شناخت با این سیستم مغایر مغازه ساز‌های آنلاین مقداری مشقت بار و پیچیده خواهد بود و بایستی بازه زمانی نسبتا متعددی را صرف یادگیری وردپرس و در پی آن ووکامرس نمائید.

۲- نگه‌داری
از آنجایی که ووکامرس خلاف دکان ساز‌های آنلاین پلتفرمی میباشد که شما در دست گرفتن بدون نقص بر روی آن دارید، پس می‌بایست حواستان به هاست، امنیت و مورد ها دیگر باشد.

برای محافظت دکان ووکامرس می‌بایست مدام افزونه‌ها و نرم افزار‌های خویش را در سیستم وردپرس بروز نگه دارید و از افزونه‌های اساسی و دارای اعتبار به کارگیری نمائید تا در آینده مبتلا خطاها امنیتی نشوید.

۳- متکی به وردپرس
در صورتی‌که از وردپرس به کارگیری نمیکنید نمی‌توانید از ووکامرس استعمال نمایید چون ووکامرس پلاگین‌ای میباشد که تنها بر روی وردپرس قابل نصب و اجرا میباشد.

۴- بی نقص نبودن
شاید دعوا در این باره مقداری پیچیده باشد البته کلاً درصورتی که به تاءمل راه اندازی فروشگاهی سوای دردسر می گردید شاید سیستم ووکامرس آنچنان که بایستی مطلوب فعالیت شما نباشد.

بعد از نصب ووکامرس شما به موردها اساس‌ای یک دکان دسترسی دارید و مواقعی مانند مارکتینگ، نوع نرخ‌گذاري، چت و … در دسترس شما نخواهد بود.

برای داشتن چنین خصوصیت‌هایی می‌بایست افزونه‌های متنوع را بر روی دکان خویش نصب و فعال فرمایید به همین انگیزه نمی‌اقتدار ووکامرس را به خودی خویش یک مغازه بی نقص دانست.

۵- ایراد‌ساز برای دکان‌های وسیع
در صورتی‌که که در تامل راه اندازی یک مغازه وسیع با تنوع جنس بالا می باشید شاید ووکامرس آیتم‌ی قابل قبولی برای شما نباشد اکنون انگیزه چه چیزی است؟

به جهت به کار گیری از افزونه‌ها و پلاگین‌های متنوع در وردپرس، منابع متعددی از هاست یا این که سرور صرف این پلاگین‌ها شود و با افزودن خیل عظیم تولیدها این فشار بر روی سرور یا این که هاست ارتقا بیشتری میابد.

علاوه بر این با ارتقا بازدید یکتا این فشار‌ها بر روی سرور یا این که هاست شما بیشتر میگردد و در‌این وضعیت یک سری راهکار پیش روی شما خواهد بود که به نظارت این راهکار‌ها خوا هیم پرداخت.

افزایش هاست یا این که سرور: شاید شل‌ترین راه حل برای این اشتباهات ارتقاء هاست باشد ولی آیا این ارتقاء که موجب ارتقاء هزینه‌های شما شود فعالیت قابل قبولی میباشد!؟

seo وردپرس: آیتم دوم شاید مقداری سنجیده‌خیس به لحاظ بیاید، شما می‌بایست این عمل را به یک نرم افزار نویس بک‌اند محول فرمائید تا وردپرس را مطابق با نیاز‌های شما باصرفه‌سازی یا این که به تصحیح تیونینگ نماید، این با صرفه‌سازی علاوه بر گذراندن زمان زیاد هزینه‌های متعددی را هم برای شما در بر خواهد داشت که می‌قدرت بیان کرد هزینه‌هایی که صرف اینکار میگردد با یک دکان منحصر حدودا برابری خواهد کرد.

پس پیش از تعیین CMS متبوع خویش وسعت فرآورده‌ها و بازدید کنندگان آینده خویش را تقریب بزنید و در حیث داشته باشید که پلتفرم فروشگاهی ووکامرس بیشتر مطلوب کسب و فعالیت‌های تخصصی با وسعت معدود فرآورده میباشد.

ووکامرس برای چه وب سایت‌هایی مطلوب میباشد؟
همان گونه که در صدر هم به آن اشاره کردیم ووکامرس برای کسب و فعالیت‌های منحصر به فرد با حجم کوچک مطلوب میباشد و مغازه شما با ارتقا بازدید و تولیدات مطمئنا با بحران‌های بزرگی مواجه گردد.

ولی این نکته را هم می بایست خاطر نشان نمود که در شکل باصرفه‌سازی بدون نقص برای کسب و فعالیت‌های نصفه تجاری هم مورد‌ی خیر خواهد بود که ولی این seo هزینه‌های مرتبط با راه‌اندازی را ارتقاء خواهد بخشید.


قالب و پوسته‌های ووکامرس
انبوهی از قالب‌های بدون‌پول و مبلغی برای وردپرس تنظیم و درست شده‌اند که هرکدام خصوصیت‌های خاصی را برای شما به ارمغان میاورند.

در پی آنالیز کوتاهی از گونه های و اقسام قالب‌ها خوا‌هیم داشت:

قالب‌های بدون پول: این نوع قالب‌ها که در مخزن وردپرس قابل دسترس میباشند خصوصیت‌ها و زیبایی‌های چندان خاصی را برای شما به ارمغان نمی‌آورند ولی برای آغاز و حتی آزمایش ووکامرس میتوانند آیتم‌ی مناسبی باشند.

قالب‌های فراهم‌ی مبلغی: این نوع قالب‌ها به وسیله اشخاص و افراد پباده سازی و ارائه می گردند و به عنوان مثال خصوصیت‌های اصلی این نوع قالب‌ها زیبایی در پباده سازی و کارآمدی در ارائه محصول ها میباشند.

قالب‌های مهیا‌ی مبلغی در وبسایت‌هایی همانند themeforest در دسترس میباشند اما وبسایت‌های اهل ایران مانند راست چین و ژاکت هم قالب‌های متنوع نسبتا خیر و خوبی را برای ووکامرس عرضه می‌نمایند.

ولی خصوصیت بد این قالب‌ها چه می‌باشد؟

این نوع قالب‌ها ارزش بسیار قابل قبولی دارا هستند البته تجهیزات بیشتراز حد آن شاید برای هر کسب و کاری مورد نیاز نباشد و این خویش سبب ساز مصرف بیشتراز حد منابع سرور شما شود.

ایراد دیگر را می‌قدرت این‌سیرتکامل ذکر کرد: کسب و فعالیت شما در بستر وب دیگر خاص نخواهد بود!

شاید از خویش بپرسید چرا؟

انگیزه این فرمان فروش این‌سیرتکامل قالب‌ها به یک سری و چندهزار نفر میباشد و در سراسر اینترنت ما شاهد دکان‌های شبیه زیای خوا‌هیم بود که‌این فرمان برای یک کسب و فعالیت و همینطور استفاده کننده زیاد خوشایند نخواهد بود.

قالب منحصر به فرد: به عبارتی‌طور که از نامش پیداست این قالب مختص مارک و دکان شما ساخته گردد و بر طبق نیاز‌های شما پباده سازی و بسط داده می‌گردد؛ ولی بازه و هزینه‌ی بالاتری را نسبت به قالب‌های مهیا‌ی مبلغی در بر خواهد داشت ولی سود‌ی آن برای شما و کسب و کارتان بسیار رضایت‌قسمت خواهد بود.

سود گیری
صحت دارد که ووکامرس و وردپرس اینک تحت عنوان یک کدام از دوست داستنی‌ترین CMS‌های مهیا‌ی عالم به شمار میروند ولی به صورت انقطاع نمی‌اقتدار اعلام‌کرد که‌این CMS برای کلیه‌ی کسب و عمل‌ها مطلوب میباشد.

بهتر میباشد پیش از گزینش CMS متبوع خویش هدف ها و آینده‌ی کسب و فعالیت خویش را رسم فرمائید تا بتوانید شایسته ترین تعیین را درخصوص فروش اینترنتی داشته باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 8386
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی